foto's! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Arjan en Conny Sluijs - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Arjan en Conny Sluijs - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Conny

30 November 2009 | Nederland, Bergschenhoek

Het is gelukt foto's te plaatsen. In het fotoboek en bij de betrefende reisverslagen tref je ze aan.

• 01 December 2009 - 08:14

Duifke:

Tjonge Clarissa en Leonard, wat een ontzettend lief broertje hebben jullie zeg!
    Eindelijk kunnen wij hem ook zien!
    Ik vind hem een droppie....

Succes maar weer op school!

• 02 December 2009 - 10:22

Fam. Buijs:

Hallo allemaal

Welkom thuis allereerst, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en met 5!!!
    Leuk om ook de foto's te zien en ja Ricardo hadden we niet geraden, reageert hij daar al op?
    Nu maar even rustig bijkomen van jullie hele avontuur...
    Veel liefs van ons allemaal Marcel en Alberdien, Ruben, Thijs, Eva en Julius

• 02 December 2009 - 19:06

Agnes Troost:

Dag Arjan en Connie,
    Vandaag stond ik in het fietsenhok met jou (Arjan) te praten. Ik heb alle verslagen gelezen. Wat een bijzondere tijd hebben jullie gehad. En er zal nog veel gebeuren.
    We wensen jullie de zegen van de Heer toe.
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een mooie foto's zag ik van jullie. Wat een 'lekker'ventje en kijkt goed ondeugend uit zijn ogen.
    Hartelijke groeten Agnes Troost