Slot en videootjes - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Arjan en Conny Sluijs - WaarBenJij.nu Slot en videootjes - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Arjan en Conny Sluijs - WaarBenJij.nu

Slot en videootjes

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Conny

03 December 2009 | Nederland, Bergschenhoek

Nu de reis ten einde is, maken we van de gelegenheid gebruik om een aantal mensen te bedanken.

Allereerst willen we jullie bedanken, voor het meelezen, reageren en alle denkbare en ondenkbare vormen van meeleven. Het heeft ons goed gedaan. Dat geldt zeker ook voor de buren/familie die op het huis hebben gepast. En niet in het minst voor het opleuken van de woning in een 'welkom thuis'-woning.

Graag willen we ook de stichting Flash (nu NAS) bedanken voor de uitstekende begeleiding voor en tijdens de reis. Voor de lezers die zich voorbereiden op de reis naar Hongarije: als vanuit Flash gezegd wordt 'het gaat goed', dan gaat het ook goed. Wel is het raadzaam een kleine Ferrari bechikbaar te hebben om Márti 'Klein' bij te kunnen houden in Hongarije.

Daarnaast willen we graag de Hongaarse autoriteiten bedanken, de Hongaarse voogdijraad en de medewerkeres van het kindertehuis in Marcali. Door hun medewerking kunnen we terugkijken op een zeer soepel verlopen adoptieprocedure.

Linkjes:
Onderstaande linkjes naar Youtube geven bewegende beelden van ons leven in Hongarije.

A. In onderstaand filmpje neemt Ricardo afscheid van ons, na een middagje spelen. Ricardo woonde toen nog niet bij ons.

B. Hier zijn we op de veerboot op het Balatonmeer. Alleen wat wil Clarissa nou als we van de boot af zijn?

C. Hier spelen de kids bij de jachthaven van Balatonmariafürdö, in een klein speeltuintje.

D. Een aantal keren noemen we Tesco, onze favoriete winkel in Hongarije. Een minuutje van wegnr. 71 vanuit de richting Heviz naar Tesco Kesthely in onderstaande link. Je moet wel bestand zijn tegen een minuutje orgelmuziek.

E. Hoe ziet de straat er eigenlijk uit waar onze vakantiewoning stond? In 2 filmpjes wordt dit duidelijk. Wij 'woonden' op nr. 92. Aan het eind van beide filmpjes zie je 2 kleine Sluijsjes
E1.

E2.

Hartelijke groet,

Arjan, Conny, Clarissa, Leonard, Ricardo.

• 03 December 2009 - 13:38

Corine Vreugdenhil:

Ik had net jullie weblog gevonden en heb jullie verhaal gelezen. Wat ontzettend fijn dat alles zo goed is verlopen. Het moet een rijk gevoel zijn om zo'n klein mannetje in je gezin op te nemen. We wensen jullie een hele goede tijd met elkaar, Neem maar ruim de tijd om aan elkaar te wennen.
    Gods Zegen. m.v.g. Corine Vreugdenhil en gezin

• 03 December 2009 - 13:58

Wendy:

ik heb alle foto's en filmpjes bekeken
    erg leuk
    mooi buurtje waar jullie zaten
    en die super markt ziet er ook lekker groot uit
    zijn jullie alweer gewend om lekker thuis te zijn
    ik hoop dat alles goed gaat
    liefs wendy

• 03 December 2009 - 20:30

Jolanda Frensch:

welkom thuis wat een leuke foto.s en wat een mooi plaatje de drie mooie kinderen melanie was vandaag een tekening aan het maken van haar en clarissa wat zal ze blij zijn dat jullie weer terug zijn ik zal haar morgen de foto,s laten zien geniet lekker van elkaar tot gauw jolanda frensch

• 04 December 2009 - 21:22

Auktje:

Leuk, de plaatjes na de praatjes. Ook nog opgeleukt met orgelmuziek. Mijn oren gaan dan een beetje wijder openstaan. Zo te zien hebben jullie in Ricardo een pittig zoontje en broertje gekregen. Hartelijke groet en tot ziens, Auktje

• 06 December 2009 - 09:47

Hans En Jacqueline:

Jullie ook bedankt voor het meeleven/ meelezen op afstand van jullie reis naar Ricardo. Een prachtig mannetje hebben jullie mogen opnemen in jullie gezin. Jammer dat jullie stoppen maar wel begrijpelijk. Wij wensen jullie een fijne toekomst toe als gezin van 5 nu en wie weet spreken we elkaarnog eens ??
    Groeten, Hans en Jacqueline